God helg og et tips!

2/17/2012

God helg og et tips!

Nok en gang er helgen her og fredagskvelden! Den beste kvelden i uka!
Vinterferien har startet(ikke at jeg har noe utbytte av den), og man kan jo drømme om en uke på fjellet i snø og solskinn!
Bildet over viser hytta til mamma og pappa. Hytta er desverre ikke i familiens eie lenger da pappa valgte å selge den etter at mamma døde for snart 2 år siden.
Jeg var ikke den flinkeste til å bruke hytta, men nå savner jeg den og med barn ser jeg at den ville blitt mye mere brukt! Men jeg skjønner så godt pappas valg, hytta var liksom mamma. Hun elsket fjellet og hytta gav henne ro!
 Heldige som vi er har vi alikevel hyttemuligheter da svigers har hytte i den svenske skjærgården. Kansje man skal en tur dit snart??:-)




(Bilde er lånt av vindunerbarn.no)

 
Jeg må vise dere mitt siste smarte kjøp til lille G. 
Bodyforlenger!! Hvor genialt er ikke det??
Hvor mange bodyer blir ikke for korte fra skrittet og opp til halsen, men armene er fortsatt lange. Her i huset er det en del. Og spesielt Joha bodyer.. Og de er jo ikke billige!
Nå kan jeg ta frem igjen klær jeg har måtte legge bort; for nå har vi BODYFORLENGER!!!!
Jeg fant de hos vidunderbarn.no , på denne linken

4 Kommentarer:

Klokken 2/17/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så koselig det var oppe på hytta! Husker spesielt vår tur etter bær, hehe. Og iskald øl i solveggen etterpå. Fantastisk! Ha en finfin helg!

 
Klokken 2/17/2012 , Blogger Gøril sa ...

Å ja.... Deilige minner!

 
Klokken 2/18/2012 , Blogger Tove - a norwegian knitting lady sa ...

Skjønner godt at du savner å ha den deilige hytta i familien!
Har hytte selv (arvet etter foreldrene mine) og storkoser meg der - så mange minner og man finner roen!
Godt det er mange andre alternativer; man må heldigvis ikke eie egen hytte for å kunne reise avgårde til skog, fjell og sjø!

 
Klokken 2/19/2012 , Blogger Guri sa ...

Her vil jeg si som sønnen min ville ha sagt; over gjennomsnittlig genialt!!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start