Kan jeg by på en cup cake?

2/26/2012

Kan jeg by på en cup cake?

 En herlig ny uke er igang og her i huset skal vi blant annet fylle den med babysang.
I helga har vi vært på hytta i den svenske skjærgården sammen med svigerforeldrene mine. I nydelig vårvær har vi kost oss masse ute. Lange turer, timer ute på terassen i solen og god mat!

Jeg har også gjort ferdig en cup cake... Ikke spislig, men jeg tror den skal varme godt rundt 2 små søte ørerer:-)

 Det er så mye inspirasjon ute i bloggeverden og når jeg så disse cup cakene måtte jeg bare prøve meg på en...Oppskriften på denne fant jeg hos Stinemor .Jeg har strikket denne til tantebarnet mitt, så gjenstår det å se om hun vil ha den:-)
Hun er en skikkelig rosajenta, så når jeg tenker meg om burde jeg kanskje brukt en rosa farge til på luen fremfor den brune underdelen!

En liten modell:-)
Luen er for stor for denne lille karen da den er strikket i str 3-5 år, men jeg måtte bare prøve;-)

Ønsker deg en flott uke med mange gode dager!
Her er alle dager fylt opp med mange koslige besøk og det liker jeg...

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 2/27/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Ååå, så fin lue:)
Og søøøøt modell ♥

 
Klokken 2/28/2012 , Blogger Fam.Gab sa ...

Søteste jeg har sett på lenge! både barn og lue :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start