Meksikansk aften:-)

2/11/2012

Meksikansk aften:-)

 Hvilken herlig dag jeg har hatt så langt...
For å liste opp noe, så har mannen tatt lille G i natt, og på morgningen. Etter at jeg hadde ordnet meg lagde jeg en dobbel kaffe på kaffemaskinen som jeg tok med meg i bilen sammen med en bok("Panserhjerte" av Jo Nesbø), og satte kursen mot byn og målet var frisøren. I og med at jeg skulle på drop in time tenkte jeg det kansje var litt kø og tid til å lese bok. Tanken på at det kunne være kø gjorde meg ingenting. Hva er vel litt egentid i en sofa hos frisøren inne i Harry Hole`s verden? Rett og slett herlig!!! 
Men det var ingen kø og jeg kom i stolen med en gang. Klippet av rimelig mye hår og fikk meg ny frisyre! Deilig!
Etter frisøren tok jeg en tur innom diverse butikker og fikk ordnet litt til kveldens antrekk. Vi skal på bursdagsfest med meksikansk tema og etter å ha lett etter kostyme i lang tid ga jeg opp.
Jeg ender opp med litt grønt, og svart,  masse smykker og blomst i håret! Det får duge!

Lille G skal sove borte for første gang i natt. Jeg gruer meg fælt, men vet at det skal gå bra.

 Dagens bilder på bloggen viser at nok en dress er strikket. Denne er lik den jeg strikket til lille G, men i mye mindere størrelse! 1-3 mnd faktisk!

 Dressen er barselgave til babyen som ble født for noen dager siden!

 Jeg er nybegynner på strikkingen, så man må ha litt skylapper når man ser på dressen, Små feil her og der har jeg laget min egen vri på;-)

Ønsker deg en rikig god lørdag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 2/11/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

For en deilig dag og så gøy med meksikansk aften! Utrolig fin dress, ser ut som om du kjøpt den. :) Vi er hjemme fra en deilig ferie. Er veldig lei snø og vinter kjenner jeg men har fått litt ny energi. Kos dere i kveld!! :)

 
Klokken 2/12/2012 , Blogger Guri sa ...

Hvis du er ny med strikketøyet, synes jeg du er veldig flink jeg! Denne dressen ser jo super ut!
Håper du hadde en fin kveld :)

 
Klokken 2/14/2012 , Blogger Manisk kreativ sa ...

Dressen var flott, den. Og heldig er den som får noe så fint og håndlaget når en kommer til verden. :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start