Mmmmmmmmmmmmmm

2/21/2012

Mmmmmmmmmmmmmm

 Endelig tirsdag kveld:-) Min favoritt tv-kveld!!!!
I dag har jeg gått ikke mindere enn 2 turer... En lang og en litt kortere. Deilig var det, og med god samvittighet skal jeg kose meg med yoghurt is til favoritt fruene på tv i kveld:-)
Jeg klarte ikke gå fra denne isen i butikken i dag,.... Bringebær og sjokolade??? Må jo bare være bra!!!!
Jeg skal inrømme at jeg smakte en liten t - skje når jeg kom hjem og ja; den stod til forventningene!!

Ellers så er dagene hektiske med en liten som har lært seg å stå og som bare vil stå hele dagen!!! Mor "krabber" etter, for denne lille karen skjønner ikke at han ikke må slippe hendene når han står:-)
Det kunne vært mange knall og fall om ikke to reddene hender var i beredskap bak;-)

Ønsker deg en strålende kveld!

5 Kommentarer:

Klokken 2/21/2012 , Blogger Janne sa ...

Hehe, kan jeg tenkte meg at han er i farta:)
Takk for herlig tur, og sånt vær!! Nyyydelig:))
Kos deg med is du, vi lever bare en gang! Tenkte jeg skulle finne frem et eller annet jeg og;) Er skikkelig sliiiiten nå, litt vondt i huet:/ Men tror væskeinntaket ikke har vært det beste idag, varmt har det jo vært også til en forandring:)

Kos deg med tvkveld!

Klem!

 
Klokken 2/21/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Nammm, så goood ut:)
KOS deg ♥

 
Klokken 2/21/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Oj den så jammen god ut. Må nok prøve den en dag... Jeg skjønner at Gaben er i sving om dagen, artig! Snart løper han rundt! Kos deg i kveld. :)

 
Klokken 2/21/2012 , Blogger Marianne på landet sa ...

Den så farlig god ut!
Kanskje vi må teste en slik til dessert på søndag ;)

 
Klokken 2/22/2012 , Blogger Karina sa ...

Herlig alder det der ja... :) Håper formen er bedre!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start