Tøffel...

2/14/2012

Tøffel...

 Endelig er tirsdags kveld her.. Min favorittkveld foran tv`en med masse herlige programmer!
Og ikke minst er det Valentines day:-) Her er det ingen stor feiring, heller en liten markering. Mannen fikk hjemmelaget pizza til middag(hans favoritt), og jeg fikk tulipaner! Herlig!
Mannen var en tur innom Ikea etter jobb i dag for å kjøpe diverse sikkerhetsutstyr til huset. Lille G er mer mobil og skuffer og skap må få barnesikring, porter til trappen i 1., og 2. etasje er nødvendig og hjørnebeskyttere på diverse møbler må settes på!

 Jeg har endelig fått strikket meg en tøffel. Jeg lagde en del i julegaver, men aldri et par til meg selv. Nå jobber jeg med den saken! 
Enkle lommetøfler som er lette er å ha i vesken. Her hjemme er det varme i gulvet så tøfler trengs ikke, men veldig kjekt å ha på litt kaldere gulv!
 
 Oppskriften på disse tøflene fant jeg her
Utrolig enkle å strikke og ikke minst raske å strikke!
Tøffel nummer 2 er på pinnene og så straks den er ferdig skal de ligge fast i vesken min!

 Disse tøflene må være de billigste jeg har strikket. OBS har garntilbud denne uka. 10,- pr. nøste!!! Disse tøflene kom på 20,- kroner ca!

Nå venter frustrerte fruer på skjermen!
Ha en herlig kveld!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 2/14/2012 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Så fine de lommetøfflene er.Kjekkt med sånne kjappis-prosjekter ;o)
Var veldig velkjent der med å strikke til ALLE andre, men ikke til seg selv tji hi ;o)
Den dressen i forrige innlegg,var bare såå flott.
Klem Kjersti

 
Klokken 2/15/2012 , Blogger Anita Kristin sa ...

Så koselig blogg du har, datt innom via, via, via ein dag.
Flotte tøffler og veldig lurt å ha liggende i veska, lett å bli kald på besøk i gulkalde hus.
Ha ei fortsatt fin veke!
Anita Kristin

 
Klokken 2/15/2012 , Blogger my dream sa ...

så skikkelig deilig ut!! ;) søte!

 
Klokken 2/18/2012 , Blogger Tove - a norwegian knitting lady sa ...

Tøflene så skikkelig deilige ut! Ingen grunn til å fryse på føttene når man har så fine vesketøfler, nei!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start