Tiltaksløs...

2/19/2012

Tiltaksløs...

.......søndag!!!
Det er til og med reprise på bildene her på bloggen;-)
Formen er ikke på topp og etter å ha vært oppe tidlig med lille G var det rett i seng da mannen våknet noen timer senere. Der ble jeg en god del timer... Forskjølelsen sitter godt og kroppen jobber godt for å få den ut!!!
Mann og barn har dratt på fastelavens besøk mens jeg og hunden er her hjemme. Jeg sitter godt plassert i sofakroken, og vurderer sterkt å finne veien tilbake til senga. Selv om det egentlig er 120 ting som må gjøres her hjemme(les: klesvask, rydding, og vasking) er det nok lurest å klatre tilbake til sengen om jeg skal klare å være alene med lille gullet i morgen!
 

Håper du har en fin søndag og at formen er bra!!!

3 Kommentarer:

Klokken 2/19/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Ja det er det eneste man kan gjøre for å orke med lange dager med en liten, hvile seg! Ta heller resten når du er kvikkere. Her har Bertil vært dårlig med feber hele helgen men jeg har klart meg hittil. Håpe håpe. God bedring! :)

 
Klokken 2/19/2012 , Blogger Janne sa ...

Uff da...kjedelig at du har blitt syk! Håper på rask bedring slik at vi kan gå tur denne uka!:)

God bedringsklem til deg:)

 
Klokken 2/20/2012 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Ja, slik er det av og til...
Tar på kreftene her også, med syke barn over er uke nå.
Vi får rydde opp igjen når vi orker ;)
Fant den koselige bloggen din nå jeg!
Legger meg til som følger og titter snart innom deg igjen :)
Klem May Helen

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start