Vårfølelse og ommøblering

2/28/2012

Vårfølelse og ommøblering

 God kveld!
Da var det endelig tid til et lite blogginnlegg:-)
For en nydelig dag vi har hatt. Sol fra klar blå himmel og deilig varme. Vi har trillet en minitur og vært på cafe besøk:-)

I går kveld fikk jeg ånden over meg og bestemte meg for å gjøre om litt på kjøkkenet. Spisestuebordet har nå byttet plass og vi har fått STOOOR gulvplass!!

 På kjøkkenbordet finnes det påskeliljer og lykter!

 Nå skal vi prøve ut denne ordningen på kjøkkenet en stund før vi bestemmer hvordan vi vil ha det!
Grunnen til at jeg flyttet litt på møblene er at jeg gjerne vil bruke slagbenken vår. Jeg elsker å sitte i den når vi spiser eller gjør andre ting rundt kjøkkenbordet!

 Nå skal jeg straks avgårde og ta litt etterlengtet sol. Det skal bli deilig! 
Det er så godt å ha litt farge på kroppen(det har jeg virkelig ikke nå)!

Ha en fin kveld!

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 2/28/2012 , Blogger Gøy på Tangen sa ...

nydelige bilder:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start