Velkommen til verden!

2/05/2012

Velkommen til verden!

 I dag er det en stor dag. En gledens dag! En av mine beste venner har blitt mamma for første gang.
Gratulerer vennen og velkommen til verden lille Sander:-)
Bilde over er av meg og mitt lille gull.. Han er jo egentlig ikke så liten lenger, og jeg kan tenke meg at når vi skal hilse på lille Sander, ser han enda større ut!

Tidligere har dette teppet blitt gitt i gave og jeg håper nå han får glede av teppet!
Selvfølgelig har "tante" Gøril mer på pinnene til denne lille gutten:-)

I morgen er det en ny dag, og jeg og lille G skal faktisk på jobb. Igjen;-)
Gleder meg til å delta på et "mini" kurs! Etter jobb er det rett på babysang! En innholdsrik dag med andre ord:-)

Etiketter: , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start