En lampe - to looks...

3/13/2012

En lampe - to looks...

 Hei!
Det ble noen dager i mellom innleggene nå... Grunnen?
Tro det eller ei: Omgangssyke igjen!!! Er det mulig sier jeg bare! 2 ganger på 2 mnd....
Magen er fortsatt vond, men jeg er mye mye bedre enn hva jeg var i helgen....

Nå er både jeg og Gabriel så å si friske og det er deilig. Da kan de siste ukene med permisjon nytes!!!


 Da vi flyttet inn i huset for litt over et år siden kjøpte jeg nye lamper til å ha i både kjøkkenvinduer og stue vinduer. Jeg fant lamper på Chlas Olson, og med lampene fulgte det med 2 forskjellige trekk...
Et sett med hvitt(det er disse jeg har brukt frem til nå), og et sett med lin farget trekk,
Jeg bestemte meg for å gi de linfargede en sjanse og må si at jeg liker de godt!

 Det blir ikke like sterkt lys i lampene, men hva gjør vel det??
Det er bare kjøkkenlampene som har fått nye trekk da jeg oppdaget at det var misfarging på et av trekkene til stuelampene. Men det er stuen vi bruker mest på kveldstid og her trenger vi litt godt lys, så det er i grunn helt greit!

Her ser du bilde av de hvite trekkene....

En liten oppdatering på gryteklutene fra forrige innlegg:
Ingen fingre ble brent:-)
Så her skal det lages flere etterhvert. Godt å ha noen ekstra når de andre er i vask.

Ha en fin tirsdag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 3/13/2012 , Blogger Janne sa ...

Disse har jeg ikke sett der før, så fine! Ja, man finner mye fine ting på Clas Olson;))

Så bra gryteklutene holdt da, de er kjempefine:)

Klem:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start