3/08/2012

 Helgen er rett rundt hjørnet og det virker ikke som det er lenge siden sist helg.
Da hadde vi en nydelig helg på fjellet, og bildet over viser litt av utsikten fra hytta.
Uken har gått fort til tross for sykdom her hjemme.
Lille G ble plutselig syk og vi har vært hjemme noen dager nå.

 Når vi var på fjellet fikk vi prøve en ny linse(eller objekt) på kameraet vårt, og JA; det står på ønskelisten.
Så utrolig mange flotte detaljbilder man ta!!!
Dette er noen som ble tatt på hytta!

Nå venter Harry Hole på meg ved sengekanten...
(Kjenner jeg meg rett så rekker jeg vel å komme gjennom 3-4 sider før jeg er i drømmeland).

Ønsker deg en riktig god natt!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 3/08/2012 , Blogger Jatte sa ...

Flotte bilder!

Ha en fin natt,
klem jatte:)

 
Klokken 3/08/2012 , Blogger salige lavendel sa ...

Så flotte bilder!! Ønsker meg et helt lite lass med objektiver jeg også...men det er litt stive priser på denslags. Takk for titten her og ha en koselig dag!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start