Fredagsblomster og tapas kveld!

3/16/2012

Fredagsblomster og tapas kveld!

 Da var helgen her igjen og denne fredagen skal bli så deilig.
Huset er nyvasket(ihvertfall små deler av det), og vi skal nå sette i gang med å lage tapas. Å lage mat sammen, og drikke litt vin er så kos!!!!

På menyen i dag står det:
- Dadler med bacon(Min favoritt)!!
- Honningmelon med spekeskinke
- Kyllingvinger
- Kjøttboller
- Gulerøtter og sukkererter med dipp
- Brød og brødpinner!!!

Jeg har fått "fredagsblomster" på bordet også. Herlige ranukler. "Ferske" blomster frisker opp og hører med når rommet dufter nyvasket:-)
Det skal bli spennende å se fremover. Vi har lånt bort hunden vår noen dager, og jeg er veldig spent på hvor mye lenger gulvene holder seg rene i forhold til når hun er hjemme.
Når hunden er i hus,  støvsuger og vasker jeg gulvet en dag, andre dagen ser det ikke ut igjen. Irritasjonsmoment!!! 
Men guri som jeg savner den gamle frøkna vår, og jeg gleder meg til vi får henne hjem igjen!

4 Kommentarer:

Klokken 3/16/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Nydelig bilder og lekre blomster! Så koselig kveld dere skal ha, kos dere masse etter sykdom og styr! :)

 
Klokken 3/16/2012 , Blogger Nennes sa ...

Nydelige bilder, hørtes snadder ut :)
God helg!

 
Klokken 3/16/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Herlige bilder!!
Elsker ranunkler, og lyktene var knallfine ♥

Her er det ingen vask enda, vi får besøk på søndag og vi har hund, en stor sort og langhåret en, som i disse dager drar inn leire og dritt...
Ingen vits i og vaske før i morgen kvled:)
Men fiiiin, det er han:)

HA en fin helg:)

 
Klokken 3/16/2012 , Blogger Anita sa ...

Fredag er beste dagen :)
Herlige bilder hos deg!!

Finfin blogg ;)

Klem Anita

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start