Gamle flasker...

3/28/2012

Gamle flasker...

 .....er jeg veldig glad i å ha fremme. Og over de siste årene har jeg fått en liten samling:-)
Nå er det lenge siden jeg har kjøpt eller fått noen, men jeg er så fornøyd med de jeg har at jeg rett og slett ikke trenger flere!

 Jeg har nå samlet alle de gamle flaskene og satt de sammen på øverste hylle på kjøkkenet.
De grønne flaskene med porselens kork er kjøpt på loppis i sverige, mens den store brune "låner" jeg enn så lenge:-)
De andre er fra Fretex. Det er noen år siden jeg kjøpte de, og det var ikke mange kronene jeg måtte betale. Nå derimot har jeg hørt at de har blitt ganske dyre!!!

 De to siste dagene har jeg vært sykepleier her hjemme.
Søndag kveld ble lille G syk(nok en gang):feber og halse - vondt! Turen til legen viste at det bare var virus og røde mandler... Men det er ikke bare bare for en liten gutt...
Feberen er borte i dag, men litt vond hals har han fortsatt....
Jeg håper kansje at formen hans holder seg så vi kan ta en tur ut av huset i dag!

Gårsdagens lunsj ble en herlig kyllingsalat, lagd med middagsrester... Dagen før hadde vi kylligfilet fylt med kremost og surret i bacon til middag. Det ble en filet til overs og denne skjærte jeg opp i skiver og hadde på salaten min... 
Andre ingredienser: trippelsalat(min favoritt; litt av alt), søt paprika, agurk, pasta og fetaost...
På toppen: Balsamico creme!!! Mmmmmm...
Et lite lunsjtips fra meg;-)

Ha en strålende dag

2 Kommentarer:

Klokken 3/28/2012 , Blogger Jannes lille sted sa ...

åå, sånne flasker er kjempefine! Ha endel av slike jeg også, men som regel kommer de ikke frem her hos meg. Takk for påminnelsen :) kanskje de faktisk kommer frem om en liten stund hos meg også

God bedring til lille G, og god onsdag
Klem Janne Merethe

 
Klokken 3/28/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så tøft det ble på hyllen din:)
Kult med slike gamle flasker altså...
God bedring til den lille sjuklingen ♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start