Hotel helg

3/25/2012

Hotel helg

Hei og god kveld:-)
Da var nok en helg over og nå er det bare 2 uker igjen til jeg skal tilbake til hverdagen og på jobb hver dag. Grugleder meg.....

I natt har vi sovet i deilige hotel senger på Thon Opera i Oslo. Gårsdagen ble tilbragt i Oslo med litt shopping, utepils, middag med gode venner, Morten Ramm i spektrum og vi avsluttet med drinker på Fridays. Men det ble en tidlig kveld da jeg rett og slett var for trøtt til å holde øynene oppe. I dag nøt vi god hotellfrokost før vi tok en liten sightsing runde på Operaen:-)
Vel hjemme tok jeg med meg lille G ned i barnehagen som ligger på feltet og han fikk huske for første gang. Litt gøy og litt skummelt:-/

Vi har hatt en herlig helg og nå skal neste uke NYYYTES!!!

Sov godt!

2 Kommentarer:

Klokken 3/25/2012 , Blogger Jatte sa ...

Flott bilde fra spisestuen :)

Hørtes ut som en fin helg,
ha en fin ny uke!

Klem Jatte :)

 
Klokken 3/26/2012 , Blogger Marianne på landet sa ...

Åh.. den benken din var fin! Ønsker meg en sånn :)

Høres ut som er herlig helg i hovedstaden. Godt med en slik innimellom :)

Ha en nytendes uke! ;)

- Marianne -

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start