Ikke mer bildeplass...Noen med erfaringer????

3/14/2012

Ikke mer bildeplass...Noen med erfaringer????

 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med følgende:
Jeg har blogget noen år nå. Startet med Gøril`s Kreativiteter der min store hobby for en tid tilbake ble dokumentert og delt med andre som deler denne hobbyen.
Så for litt over et år siden åpnet jeg denne bloggen igjen...
Nå vil jeg ha ny header, men får beskjed om at jeg har nådd bildegrensen min!
Jeg får fortsatt lagt ut bilder på bloggen, men ikke på header eller noen av sidebar menyene...
Jeg ser at jeg kan kjøpe mer plass, men før jeg hiver meg ut i det lurer jeg på om det er noen som har samme erfaring og som har kjøpt mer plass til bilder på bloggen???
Jeg setter stor pris på tilbakemelding:-)

Av og til legger jeg også ut ting på denne bloggen, men her får jeg heller ikke oppdatert headeren!!!

6 Kommentarer:

Klokken 3/14/2012 , Blogger Den Grønne Baljen sa ...

Heisan

jeg fikk også en sånn melding for en stund tilbake.. Jeg måtte kjøpe mer plass.. var ikke så dyrt syns jeg og huske 0))

Lykke til og håper det ordner seg for deg

kerstin

 
Klokken 3/14/2012 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Hei

Ja det skjedde meg også før bloggen var ett år gammel, jeg fikk ikke legge ut bilder i innleggene heller.
Kjøpte mere plass og det var ikke dyrt.

Lykke til:)

Klem

 
Klokken 3/14/2012 , Blogger Elisabeths idyll. sa ...

Du trenger ikke kjøpe mer plass! Alle bildene dine blir automatisk lagret i ditt picasa web album.
Du kan gå inn der å slette bilder du ikke lengre har på bloggen din. Vips - mer plass ;o)))
Lykke til ;o)

Klem Elisabeth

 
Klokken 3/14/2012 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

Jeg kjøpte mer plass, og det var enkelt og greit :) Men ser Elisabeth over her skriver at man kan slette...det har jeg ikke vist, så det må sjekkes ut :)
Lykke til
klem Tove

 
Klokken 3/14/2012 , Blogger my dream sa ...

28 kr for en hel del plass :)

 
Klokken 3/14/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så rart! Har hørt flere som har skrevet det samme men skal det virkelig være nødvendig å kjøpe mer plass på blogger som er gratis? Jeg har ikke fått sms Gøril! Min telefon er virkelig på nippet til å ta kvelden. Send gjerne igjen!! :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start