Lunsj tips og en herlig overaskelse!

3/19/2012

Lunsj tips og en herlig overaskelse!

 Da har endelig kveldsroen senket seg, og jeg kan blogge litt:-)
Jeg tenkte å komme med et lunsj tips i dag. 
En tortilla wrap med spekeskinke! Jeg elsker det og kunne sikkert hatt det til lunsj flere ganger i uka!

Det du trenger er:
Tortilla
Spekeskinke
Kremost
Ruccola
Soltørket tomat i olje!

 Det er jo noe av det enkleste man kan lage også, og det er vel ofte en del av et tapasbord.
Smør på kremost, legg på ruccola etterfulgt av spekeskinke, og topp det hele med soltørket tomat. Jeg bruker soltørket tomat i olje da jeg syntes de har så god smak!
Rull tortilla`en sammen og NYT!!!!

 Så over til overaskelsen
Den er det mannen min som har stått for.
For noen uker siden kom jeg hjem og fortalte om noen øreringer jeg hadde sett i en butikk.
Jeg forklarte hvordan de så ut: litt tykke sølvringer med sølvperler på og en hengende diamant;-)
Jeg sa også at jeg syntes de var for dyre til at jeg ville kjøpe de....

På lørdag kom mannen hjem med en liten gave til meg, og JA det var øreringene!!!!
 Er de ikke fine???
Jeg er så imponert over at han klarte å huske det jeg hadde fortalt og ikke minst klart å velge riktig par!!!

Tusen takk:-)

Disse skal henge i mine ører til lørdag:-)

Ha en fin kveld videre!

7 Kommentarer:

Klokken 3/19/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Mmmm, maten så GOD ut:)
Og øredobbene var LEKRE ♥
Snill mann du har!!

 
Klokken 3/19/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Lekre øredobber A har kjøpt!! Og jeg skal jammen prøve den wrapen, perfekt med så enkle retter til lunsj i helgen. :)

 
Klokken 3/19/2012 , Blogger Hege Pauline sa ...

Mmmm den wrapen så fristende ut :)
Lekkre øredobber!!!
Og tror jeg har gått glipp av ny header hos deg...veldig fiiin :)
En lekker ukesstart til deg!!

 
Klokken 3/19/2012 , Blogger Karina sa ...

Så flotte øredobber!! Kjekt med en mann som kjøper slike gaver!
Må prøve den oppskriften en dag, så kjempegodt ut!
Ha en fin uke!

 
Klokken 3/19/2012 , Blogger Janne sa ...

Så fristende bilder du viser, og fiiiine øredobber, heldiggrisen;))

Klem!:)

 
Klokken 3/19/2012 , Blogger Nennes sa ...

Mmmmm, det så snadder ut!
Så flotte øredobber :)

 
Klokken 3/20/2012 , Blogger Laila Lykketroll sa ...

Så flink, og snill, mann. Han må du holde godt på :)

Takk for godt lunsjtips, synes det alltid er vanskelig å finne på gode, raske og smarte lunsjer. Må prøves ut :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start