Multitascking...

3/01/2012

Multitascking...

 ...på høyt nivå!!!
I dag skjer det mange ting på en gang her i hjemmet...
Mor rydder, og vasker hus, kjører vaskemaskiner til tusen, henger opp tøy, putter i tørketrommelen, hekler litt, går tur, og selvfølgelig passer på lille G som vil stå og gå hele tiden!
Puh!!!
Nå skal vi straks ut en tur i butikken, for nødvendigheter må handles inn!!! 

Huset skal være strøkent innen i morgen, og så mye som mulig av klær skal være rent og tørt.
Lista er lang, så det er bare å holde det gående!

Ha en strålende TORSDAG!!!

Etiketter: , ,

3 Kommentarer:

Klokken 3/01/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så deilig det høres ut! Må nok kjøre noen vaskemaskiner her også... Du, var ikke de lyktene hvite i forrige innlegg? Eller har du flere? Det innredningsoppdraget blir litt sånn gjør det beste ut av situasjonen. Han har allerede noen møbler og noen ting men jeg fikk mange ideer når jeg var der så tror det kan bli litt hyggelig når vi har stæsjet litt. :))

 
Klokken 3/01/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Slik har jeg hatt det i dag og:)
Det er vasket og ryddet, og vasket klær til den store gullmedaljen...
Terrasen er vasket og grillen er vasket, en litn tur har jeg fått til og dagen er enda ung, så jeg rekker mye mer:)
I morgen skal jeg på jobb, og det finnes ikke bedre enn og komme hjem til rent og ryddig hus og helgen kan starte ♥

Flotte bilder!!

 
Klokken 3/01/2012 , Blogger Janne sa ...

Hei hvor det går! :)
Flinka! Hadde det slik igår, fikk vaska litt gitt:)) Godt å få gjort:)

Koselige bilder:)
Klem!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start