NIB utfordring: Here I am - This is me.....

3/05/2012

NIB utfordring: Here I am - This is me.....

 Som så mange andre må jeg også hive meg på månedens utfordring hos NIB.
Here I am - This is me.... må vel være disse bildene...
En god kosekrok som har blitt til ved kreativitet, fylt med masse masse puter i duse beige nyanser med hvit bakgrunn, en lyktblondegardiner,  og selvfølgelig en god dose med håndarbeid!!!!

 Håndarbeid gir meg ro og jeg har alltid bestemor - ruter liggende som "ved- siden - av arbeid" til andre strikke og hekle prosjekter! 


Kurver, lykter, puter, garn, dus belysning, pasteller og jeg er i mitt ess!!!!

Sjekk ut flere bidrag på NIB sin utfordring her

Etiketter:

9 Kommentarer:

Klokken 3/05/2012 , Blogger alottes verden sa ...

For en herlig kosekrok:)

Ha en fin uke
Ann-Charlotte

 
Klokken 3/05/2012 , Blogger Janne sa ...

Så herlig bidrag, Gøril!

Stoor klem!

 
Klokken 3/05/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Hehe, her MÅTTE det bare garn med ja:)
Flott bidrag ♥ Lykke til!!

 
Klokken 3/05/2012 , Blogger Gøril sa ...

;-)Selvfølgelig!

 
Klokken 3/05/2012 , Blogger Jatte sa ...

Flott bidrag :)

Lykke til!
Tror jeg skal slenge meg på denne utfordringen jeg også :)

Ha en fin ny uke,
klem jatte!♥

PS: takk for gode ord inne hos meg - du ser unik!

 
Klokken 3/06/2012 , Blogger Bustenellik sa ...

Flotte bilder :-) Lykke til!

 
Klokken 3/07/2012 , Blogger Manisk kreativ sa ...

Garn hører alltid med i en kosekrok! Kjempefint. :)

 
Klokken 3/10/2012 , Blogger Talentina sa ...

Å! digger strikkekurven din! knall bra innslag=) Ha en fin helg! Klem fra Yvonne.

 
Klokken 3/11/2012 , Blogger dagdrømmeren sa ...

Fint bidrag!
Ønsker deg en fin kveld
Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
Klem Tonje

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start