Regnbue teppe til en ny verdensborger...

3/05/2012

Regnbue teppe til en ny verdensborger...

 Snart ser en liten baby gutt dagens lys og jeg er allerede klar med gaven:-)
Jeg har heklet et teppe i sterke farger da dette er en mamma som er like fargesprakende som dette teppet. Og hun er ikke redd for å bruke farger!

 Jeg hadde planlagt å bare ha ruter med farger i teppet, men det ble litt for "rotete" for meg. Jeg må ha noe som nøytraliserer og derfor ble det annenhver fargeklatt og grå!
Men jeg ble veldig fornøyd med fargesammenteningen.

 Jeg har heklet teppe i Superwash fra Trysil garn og angrer litt på dette valget.
Teppet ble litt tungt, og stikkete, men jeg håper det kan endre litt karakter etter at jeg har vasket det!
Uansett; Det er tenkt som et vognteppe, mer dekorativt enn koseteppe!

 Jeg har selvfølgelig allerede noen nye ruter liggende og denne gangen med et helt annet garn!

Ønsker deg en strålende mandag!

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 3/05/2012 , Blogger Guri sa ...

Skikkelig fint! Det gjorde seg veldig med den kombinasjonen av ensfargede og "mønsterete" ruter!!!

 
Klokken 3/05/2012 , Blogger Bustenellik sa ...

Flott teppe i herlige farger :-)

 
Klokken 3/05/2012 , Blogger Ingunn sa ...

Lekkert! Likte veldig godt de grå feltene mellom de fargede. Dette blir nok godt mottatt vil jeg tro.
Ha en fortsatt fin dag!

 
Klokken 3/06/2012 , Blogger Torunn sa ...

For et koselig teppe :)

 
Klokken 3/28/2012 , Blogger Eli Kristin sa ...

Så gøy teppe, herlige fargekombinasjoner og glade farger! Koselig med noe annet enn bare de sarte, duse ton-i-ton. Skjønner hva du mener med at det blir rotete med bare mange farger, men den utfordringer løste du helt genialt! ;) Liker!! :D

Ha en fin dag!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start