Søndag...

3/18/2012

Søndag...

 God morgen søndag og god morgen stille stille hus:-)
Hvor herlig er det ikke å våkne opp til et stille hus av seg selv??? Vidunderlig!!!
Lille G er på overnattingsbesøk hos farmor og farfar, og Musty er på hyttetur med onkelen min.
Bare jeg og mannen er hjemme og jeg nyter full stillhet og ro!

Vi var i 80, - og 90 - årslag i går og spiste god mat, danset og koste oss utover kvelden.
Jeg kjørte i går og er i god form!

 På bildene av sofakroken vår kan du også se vårt mørke stuegulv. Jeg er ikke glad i dette gulvet og vil heller ha noe lysere.
Den forrige eieren fortalte at det var oljet(eller beiset)eik, så vi skal prøve å slipe en liten flekk for å se om det går ann å pusse det opp. Om det fungerer skal vi slipe gulvene til sommeren. Det hadde vært noe!


Andre planer for våren og sommeren er uteområdet vårt!
Vi skal blant annet lage en grønnsakshage. Og siden tomten vår er bygget opp på stein, hjelper det ikke å grave nedover. Jeg ser derfor for meg at vi bygger en stor kasse som skal stå ute i hagen. Jeg tenkte å google litt grønnsakshager etterpå for ideer! Har du noen tips og erfaringer er det bare å komme med de!

Ha en strålende søndag!

3 Kommentarer:

Klokken 3/18/2012 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Så deilig med en stille og rolig søndagsmorgen:)
Så spennende med pussing av gulvet får håpe det lar seg gjøre:)

God søndag

 
Klokken 3/18/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Kjempefine bilder! Og spennende med gulvet. En pallkrage funker veldig bra som ramme til en grønnsakshage. Bare å fylle i jord. Mamma og pappa har flere stykker. :)

 
Klokken 3/18/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Herlige bilder og flott ny header:)
Spennende med gulvet da!!
Her er det og veldig mørkt gulv og jeg er SÅÅÅ lei det!

Ha en fn fin kveld:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start