Vår på trappa

3/15/2012

Vår på trappa

 Tusen takk for alle tilbakemeldingene om å få til mer plass på bloggen.
Jeg endte med å kjøpe mer plass for kr 29,-!!!
Så etterhvert kommer det nok ny header her på bloggen:-)

I dag har jeg endelig fått ryddet litt ved utgangspartiet. Tatt bort vinterens pynt og ordnet i stand til våren.
Det føles deilig!

 Når været blir enda sikrere byttes den hvite benken ut med et hvitt Cafe sett vi kjøpte i fjor. På våren brukes dette hyppig.

 Den gamle kassen som blomsterpotten står på kjøpte(utrolig nok) jeg på gjenbruket for noen år siden. Nå henger den så og si ikke sammen. 

 På krakken ligger det et tovet sitteunderlag som jejg ble ferdig med i går.
Jeg startet på denne store bestemorruten for et år siden, og planen var at det skulle bli et stort teppe til sofaen. Men det ble nå liggende...
I går dro jeg den fram fra kurven min, festet alle trådene og tovet den.
Nå skal den ligge i veska mi så jeg alltid har noe å sitte på når vi er ute på tur!


I dag har jeg vært så flink å gå til butikken og handle inn ingredienser til dagens middag. 1 times tur i solen gjorde godt for kropp og sjel...
Nå skal jeg starte på middagen og i dag er det indisk kyllingsuppe på menyen.
Oppskriften finnes her

Ha en kjempefin kveld!




4 Kommentarer:

Klokken 3/15/2012 , Blogger Nennes sa ...

Ååå så koselig du har det på trappen :)

Klem

 
Klokken 3/15/2012 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Hei så fint du har gjort det utenfor. herlig.

Fin kveld til deg.
Klem

 
Klokken 3/18/2012 , OpenID midthjell sa ...

Nydelig inngangsparti! Herlige farger og fin vårinspirasjon :)

 
Klokken 5/08/2012 , Blogger Cathrine Folkestad sa ...

Kjempe fin blogg. Kan jeg spørre hvilken farge dere har på huset?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start