Du vet du har........

4/01/2012

Du vet du har........

 ....barn når du har gått til innkjøp av voksduk til kjøkkenbordet:-)
Ja nå har jeg faktisk gjort det!
Lei av flekker og skrubbing med Jiff. Løsningen ble voksduk!

 Det finnes jo så mange fine voksduker å få kjøpt. Mange lekre mønstre, ensfargede, gjennomsiktige, blonder.... Ja det meste!
Jeg falt for denne stjerneduken med hovedfarge i beige!
Duken kjøpte jeg på Bohus.

Helgen er over og om en uke er det tilbake til jobb for min del... 
Siste uke skal brukes til å være sammen med venniner, ha litt påskeferie, og rydde litt her hjemme.
Og ikke minst skal jeg storkose meg med lille G!!! 

Jeg har en liten oppdatering å komme med angående gulvene våre. Jeg har skrevet om de tidligere. Hvor mye jeg misliker den mørke parketten.... Etter at vi fikk vite at det var oljet eikeparkett fant vi ut at vi skulle prøve å pusse den ned litt og se hvordan den var under oljen..
Og gjett hva: Den ble mye lysere og finere. Så til sommeren skal gulvene pusses ned her i huset. Juhuuu!!! Jeg gleder meg til nye gulv!!!

6 Kommentarer:

Klokken 4/01/2012 , Blogger Karina sa ...

Så fint med nye gulv!! Synes gulvene dine ser fine ut nå også, men skjønner at du ønsker deg de lysere. :)
Ønsker deg og dine en god påske og siste uke i permisjon!!

 
Klokken 4/01/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Supert med så fine voksduker:)
Har en slik med stjerner jeg og, som jeg er kjempeglad i ♥

Så spennende med gulvet!!

Ha en fin fin kveld!

 
Klokken 4/01/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Duken er jo kjempefin så da er det jo helt ok! Gøy å få litt farve på bordet også og variere litt. Så spennende med gulvene, det blir nok kjempefint! Er veldig spent på partyet du og T var på, og om dere kjøpte noe. ;) Hehe gleder meg til å høre om det, nå tar vi jentekveld snart! :)

 
Klokken 4/01/2012 , Blogger Petrine sa ...

Ops, hva skal jeg si?! Jeg har ingen barn, men voksduk på bordet allikevel :)
Veldig nøytral da. Kjempe kjekt og så skjuler den en ikke fullt så fin bordplate :)

God påske ♥

 
Klokken 4/01/2012 , Blogger Jatte sa ...

Voksduk er kjempepraktisk!
Skal ha det selv på kjøkkenet, og jeg har IKKE barn enda ;) er veldig greit og det sparer bordet for slitasje også..

Ønsker deg og dine en fin påske,
KLEM JATTE♥

 
Klokken 4/02/2012 , Blogger Lykkedal sa ...

Hei :) Enig med deg at voksduk er praktisk når vi har små barn i hus. samtidig synes jeg det er velig flott at det er så mange fine å velge i :) Jeg har falt helt for den med stjerner selv, og har en lignende i grå variant på mitt kjøkkenbord :) Har trekt puffer med voksduk og skal ha voksduk på hagebordet også :) pynter opp med stjerner som er så flott :)

Fin blogg du har!
Klem fra Laila
besøk gjerne bloggen min også :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start