Jeg virkelig ELSKER min nye hverdag!!!!

4/11/2012

Jeg virkelig ELSKER min nye hverdag!!!!

 Hei og hopp alle sammen!
Som overskriften sier elsker jeg min nye hverdag og min nye jobb. Bare å være tilbake på jobb er hærlig!!!
To dager er tilbakelagt og jeg gleder meg allerede til morgendagen og dens utfordringer.....

Etter en dag på jobb kommer jeg blant annet hjem til denne lille solstrålen:-)
Og jeg kan love at jeg får mange mange klemmer når jeg kommer inn døren:-)
Hans måte å gi kos på er å lene seg mot meg og legge panna si inntil meg. * SMELT*

Ha en fin kveld!

5 Kommentarer:

Klokken 4/11/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Åh så go som klemmer mammaen sin!! :) Så bra at du koser deg på jobb Gøril, man kan jo bli smågal av å gå hjemme. Er spent på å høre hvordan det går for guttaboys hjemme. :) Og Ja, vi må treffes snart!

 
Klokken 4/11/2012 , Blogger Lillekatt sa ...

Så deilig å ha det sånn!! Og for en sjarmør ;-)

Ha en herlig kveld!

 
Klokken 4/11/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

En fantastisk følelse og ha det slik:)
Elsker man jobben sin, har man ofte MYE mer overskudd når man kommer hjem til de man elsker og, slik er det bare ♥
Og slike innlegg som dette er HERLIG syns jeg:)

 
Klokken 4/11/2012 , Blogger Hege Pauline sa ...

En perfekt velkomst og en perfekt hverdag :)
Nyt det og ha en fantastisk kveld..

Klem Klem

 
Klokken 4/11/2012 , Blogger Jatte sa ...

Hei på deg :)

Så flott du trives ute i jobb igjen :)
Så skjønn gutten din er, er nok veldig herlig og komme hjem til han når du er ferdig!!

Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start