På jakt etter et gammelt vindu????

4/15/2012

På jakt etter et gammelt vindu????

Da er kansje dette midt i blinken for deg???
Jeg må desverre selge mitt kjære vindu da sikkerheten til lille G går foran alt annet....
Jeg har hatt vinduet på "utstilling" i gangen, men nå blir det for utrygt. Se bilder av gangen og vinduet her
 Vinduet har jeg kjøpt på gjenbruket for noen år siden, og jeg klatret over mange andre gamle vinduer før jeg fant det rette!


 Naturlig slitt....
Alle glassene i vinduet står fortsatt i og er hele!

Jeg selger vinduet for 100 kroner og det må selvfølgelig hentes...
Vinduet finnes i nærheten av Moss..
Er du interessert, ta kontakt på mail: gorilnielsen@hotmail.com 

SOLGT!!!!!

2 Kommentarer:

Klokken 4/15/2012 , Blogger Janne sa ...

Jeg ønsker meg! Har sendt deg en sms;))

 
Klokken 4/15/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Fint vindu. Takk for titten i dag, det var virkelig kjempegøy. To gærne gutter in action. :))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start