Som perler på en snor....

4/09/2012

Som perler på en snor....

 ...henger mine smykker fremme på soverommet...
Jeg ELSKER smykker, og opp igjennom årene har det blitt noen.Mange billige, men også noen litt dyrere!
Smykkestativene mine har jeg hatt en stund nå, men det er ikke lenge siden jeg fikk opp en knagg på veggen. Smykker som henger fremme blir lettere tatt i bruk tror jeg:-)

 Selv om jeg elsker smykker er jeg ikke alltid like flink til å bruke det. Bortsett fra når jeg pynter meg. Da kommer det alltid litt hengende ørepynt på, armebånd og kansje et halssmykke.

 Nederste rekke på dette smykkestativet består av øredobber jeg selv har laget.
Jeg tror disse ble en del av sorgprosessen min da jeg mistet mamma for 2 år siden. Jeg lagde øredobber til den store gullmedalje, og jeg husker at jeg måtte være kreativ i denne perioden.

 Jeg startet med å "ødelegge" gamle armebånd jeg hadde og brukte ståltråd til å tre de på. Da fikk jeg den formen jeg ønsket på øredobbene. 
Etterhvert gikk jeg til innkjøp av litt mer ordentlige ringer og perler.
Det som er morsomt er at jeg ofte bruker disse når jeg pynter meg!

 Smykkeskrinet i sølv fikk jeg i dåpsgave og det trenger en liten puss;-)

 I dag regner og snør det her hjemme. En innedag!
Vi har også fått en syk gutt igjen... jeg tør nesten ikke å si det, men han har fått omgangssyke igjen!!!!!
Han er straks 11 mnd og har nå omgangssyke for 5. gang!
Men forhåpentligvis er det fort over.

Jeg ønsker deg en riktig god 2. påskedag!
Her blir det pleing av sykt barn og forberedelse til jobbstart i morgen!

5 Kommentarer:

Klokken 4/09/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så flotte smykker!!
Og så flink du er og lage de selv:)
Smykker er fint i interiøret og de, pynter flott opp;)

Her er det lite smykker på meg selv gitt, veldig sjeldent jeg smykker meg, hihi:) Men på frøkna sitt rom derimot, der er det MANGE!!

Ha en fin fin siste påskedag ♥

 
Klokken 4/09/2012 , Blogger pippilotta sa ...

Wow så masse flotte smykker du har♥ Veldig lurt å henge de framme slik at du både har oversiten hva du har når de skal brukes, og ikke minst til pynt!
Tuusen takk for koselige ord hos meg, kjempe kjekt at du tok deg tid å legge igjen et spor slik at jeg fant inn hit til deg, nå har jeg lagt deg til i bloggrollen min slik at jeg finner tilbake, masse flott inspirasjon♥
Ha en fin siste påskedag♥
Klem♥

 
Klokken 4/09/2012 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Mange flotte smykker ser jeg:) Jeg liker også å ha de fremme:)
Mye lettere å se hva men har og da blir det også lettere brukt.

Fin fin 2. påskedag.

Klem

 
Klokken 4/09/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Du har så mye fint! Og de du har laget selv er kjempefine. Flotte bilder! Det er jo helt sykt(!) hvor ofte syk G har vært. Han kommer nok til å være frisk i barnehagen, da har han jo hatt det meste. :) Lykke til i morgen! :)

 
Klokken 4/10/2012 , Blogger Fruen sa ...

Så fine smykker du har!
Øredobbene dine var veldig fine!
Flink du er med håndarbeid:)
God bedring til godgutten!
Ha en fin dag alle sammen:)
Klemklem, Fruen i Nord!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start