Sommerfugllavendel og husmorfri:-)

4/30/2012

Sommerfugllavendel og husmorfri:-)

 Hei:-)
For en herlig dag og kveld dette er.
Jeg har husmorfri og det er herlig. Mann og barn har tatt turen på hytta og jeg er alene hjemme med hunden til i morgen kveld! For en lykkerus! Hvem hadde trodd at det å få være alene hjemme et døgn skulle bety så mye?
 Jeg var på plass på jobb allerede klokken 6:30 i dag, og da hadde jeg allerde vært ute på tur med hunden:-)
Halv tre var jeg hjemme igjen(til tomy hus) og etter en tur med hunden la jeg meg for å sove. Vanligvis sovner jeg på et blunk, men i dag gikk det ikke...
Men jeg fikk ihvertfall slappet av og gleder meg til kvelden!!!!

 På lørdag hadde jeg noen jenter på besøk på tapas, og det ble en kjempekoslig kveld. Det var nesten et lite bloggtreff for både Jannepannes og Ekte Interiør var på besøk.
Jessica, som står bak bloggen Ekte Interiør har jeg kjent i flere i år, mens Janne bak bloggen JannePannes har jeg blitt bedere kjent med det siste året. Kjempeherlige jenter begge to!!!! Og bloggene er helt klart verdt et besøk!
Nå skal jeg og hunden nok en gang ut på tur før jeg inntar sofaen for kvelden. Og for de av dere som leser bloggen min: Ja det blir strikking i kveld:-)

Ha en fin kveld og en herlig fridag i morgen!

3 Kommentarer:

Klokken 4/30/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Kjempefine bilder! Og takk for en kjempehyggelig kveld! Det var virkelig trivelig. Og maten! Jeg drømte om rettene på søndag. Hehe. Kos deg i kveld, snakkes! ;)

 
Klokken 4/30/2012 , Blogger Janne sa ...

Jaaa, det var kjempekoselig på lørdag!! Nydelig mat og, Gøril, det skal du ha!
Så koselige ord du skriver, takk det samme:))

Kos deg med husmorsfri du, vel fortjent- så deilig da!

God klem!

 
Klokken 4/30/2012 , Blogger Elisabeths idyll. sa ...

Elsker lavendel!! ;)
Fin kveld til deg ;o))))
- elisabeth

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start