Endelig er de her!

5/29/2012

Endelig er de her!

 LUPINENE!!!
Jeg har gått å sett etter de i noen uker nå, og endelig har de sprunget ut!
 
 Lupiner og hundekjeks blir en vakker vakker bukett! 
Det blir flere slike buketter utover. Allerede etterpå skal jeg ut å plukke litt mer....

 Jeg hadde helt lik bukett i samme vase i fjor.
HOME skiltet med klokke fikk jeg i gave av min tante og onkel da de var på besøk her for en stund siden.

 Vakkert vakkert!
Når jeg ser dette bildet vet jeg akuratt hva jeg skal bruke det til...
Jeg bruker ofte bilder jeg har tatt til bursdagskort ol..
Nå har jeg bestemt meg for at det blir en liten nettbutikk på meg i nærmeste fremtid, og dette bildet skal få en plass her et sted!

I dag har jeg og mannen 2 års bryllupsdag! 
Vi har feiret enkelt med fiskekaker til middag og litt husarbeid til dessert;-)

3 Kommentarer:

Klokken 5/29/2012 , Blogger Karina sa ...

Gratulerer så mye med 2 års bryllupsdag! Bomull er det ikke??
Så spennende med nettbutikk :)

 
Klokken 5/29/2012 , Blogger Kaoskontroll sa ...

Ah.. jeg har også plukket lupiner og hundekjeks i dag, det er så vakkert og sommerlig!! Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Vi hadde bryllupsdag for en liten stund siden og den ble vel feira på omtrendt samme måten ;)

 
Klokken 5/29/2012 , Blogger Jatte sa ...

Utrolig skjønn bukett♥

GRATULERER med bryllupsdagen :)

Ha en fin Onsdag -
Klem Jatte :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start