For en herlig dag!

5/01/2012

For en herlig dag!

 Hvilken herlig sommerdag vi har hatt i dag!
Jeg har ryddet og vasket og brukt store deler av dagen ute på terassen. Jeg har slappet av med strikketøyet mitt, og Nøstebarndressen jeg holder på med begynner å ta form!

 Fargesprakende saker dette:-) Jeg ble så inspirert av dressen som monstermønster holder på med at jeg måtte prøve meg på en selv!
Denne gangen har jeg prøvd meg på billig garn fra Rema 1000: Mor Aase Superwash..
Dressen skal brukes i barnehagen og utenpå andre klær til høsten så da tror jeg dette holder bra! Det blir spennende å se!
Men nå kommer mann og barn hjem....
Blogges senere!

2 Kommentarer:

Klokken 5/01/2012 , Blogger Jatte sa ...

Så fiiiin!!
Du er blitt så ræser med pinnene!:)

Nyt kvelden,
Klem Jatte :)

 
Klokken 5/06/2012 , Blogger Janne sa ...

Nice!:))

G får en helt super garderobe til høsten, heldig han!:))

Stor klem!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start