Salix

5/20/2012

Salix

 God kveld:-)
Vi har landet her hjemme etter en herlig helg på hytta i Grebbestad.

Dagen før 17.mai var jeg en tur på Rema 1000 for å handle litt nødvendigheter(klokken halv ti på kvelden! Genialt med butikker som har lenge oppe når man ikke rekker det ellers), og da gikk jeg forbi dette treet: Salix, heter det.
Jeg har ikke lest på etikketten enda så jeg vet ikke helt hvor det trives best, men det skal jeg nok finne ut av:-)

 Ser ut til at det skal komme nydlige blomster på treet...

 Det er ikke mye planter hos oss enda, men det kommer etterhvert.

Da jeg gikk tur i stad oppdaget jeg at lupinene er på vei... Lupiner og hundekjeks er en lekker kombinasjon som jeg brukte masse i fjor! Sånn blir det nok i år også! Gratis buketter som er så vakre så vakre! Gleder meg!

Over til noe annet. 15.Mai var det 1 års dag her i huset.
15.Mai 2011 kl 21:56 kom denne lille karen til verden
 Tenk at det er 1 år siden. Det er helt utrolig hvor fort tiden går.. 
Sjarmtrollet begynte å gå  en ukes tid før den store dagen så nå utforskes verden på en helt ny måte! Og det er jo så mye som skal utforskes!!!!
Om 2 uker er det barnehagestart for den lille og det skal nok bli bra!

Gabriel 1år!


3 Kommentarer:

Klokken 5/20/2012 , Blogger Janne sa ...

Så herlig innlegg, koselig å lese:))
G er så skjønn, grattis igjen til han:))

Klem!

 
Klokken 5/20/2012 , Blogger Jatte sa ...

Så skjønt tre!!
Det skal jeg se etter neste gang jeg handler :)

Ha en fiiin ny uke-
klem Jatte♥♥

 
Klokken 5/21/2012 , Blogger Eli Kristin sa ...

Ååå så flott tre! Du har det jammen flott og det treet var bare smekkers. Tror jeg må kikke etter et make her! :) Herlig kjekkås på 1 år har du også! :P

Flotte plagg du tryller frem på pinnene, både buksen og dressen. Strikket en monsterbukse til jenta mi og den har jammen blitt brukt flittig. Tror jeg må gi meg i kast med ei kjekkasbukse til henne også når jeg ser den flotte buksen din kar har på seg der. Artig med flere bukser og ny vri! Tusen takk for tips!

Nyt dagen! :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start