Sukkererter

5/23/2012

Sukkererter

 Jeg prøver på nytt.
Mine forrige så - prosjekter gikk rett til h......, så nå er jeg igang igjen, og denne gangen blir det bare en ting å passe på.:Sukkererter
Zinkbaljen jeg har sådd i hadde vi på hytta når jeg var liten, og her har jeg tatt mange deilige bad i sommervarmen. Jeg har lenge kviet meg for å borre hull i bunnen, men så vet jeg at det må til om jeg skal bruke den til planting. Så i går kveld ble det borring.

Sukkerertene må pent stå på gresset for på terassen er det ikke mye som får stå i fred om dagen:-)
Det blir nok minimalt med planter og blomster på terassen i år......

Nå skal jeg nyte kvelden alene hjemme. Mannen er på Metallica konsert, mens lille G allerede er i drømmeland. Vaksiner tar på små kropper....

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start