6/26/2012

 Tirsdagen er snart over og jeg er klar med nok et par tøfler...
Disse passer til lille G og skal nok bli gode til høsten...

 Nok en gang har jeg strikket med vestlandsgarn og tovet i vaskemaskinen etterpå.
Denne gangen ble også vrangborden strikket i dette garnet. Håper ikke det klør så fælt:-/

 Stjerne i jeans stoff er på plass og denne gangen ble det også en knapp på.
Jeg hadde tilfeldigvis to i akuratt samme farge som garnet jeg har brukt:-)


 Også disse har fått to lag med formgummi under sålen!

 Det har vært en hektisk dag og jeg kjenner at jeg skulle hatt mange flere timer!
Burde ha jobbet 10 timers dager de siste dagene før ferien for å komme i mål med alt jeg skal, men det går ikke det heller...

Nå skal jeg ihvertfall finne frem skurebøtta og moppen og moppe over alle gulvene i 1.etasje!
Vaskerommet er allerede tatt, fra topp til bunn! Det ble mye hyggligere å sette på en vask med en gang;-)

Ønsker deg en fin tirsdags kveld!

8 Kommentarer:

Klokken 6/26/2012 , Blogger Karina sa ...

Disse tøflene er bare så fine! Genialt med formgummi under må jeg si... :)
Men hvordan fester du vrangborden i den tovede tøffelen?

 
Klokken 6/26/2012 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Hei :)
Så utrolig fine tøfler!
Du er så flink altså!
Ha en super onsdag
Janne Merethe

 
Klokken 6/27/2012 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Disse tøfflene var knallfine !!
Så tøfft med stjernen og knappen.
Dressen du har strikket til skjønnasen er bare så flott også.
Du er så flink.
God sommer !
Klem Kjersti

 
Klokken 6/27/2012 , Blogger Sissel sa ...

Wow så nydelige tøfler :-) Og genialt med vrangborden slik at de sitter bedre på foten.
Forresten en nydelig blogg, gleder meg til å følge deg videre.

Klem Sissel

 
Klokken 6/27/2012 , Blogger Gøril sa ...

Takk for koslig tilbakemelding! Jeg svarer deg her siden jeg ikke er noe god på de kodene man skal skrive inn når man legger igjen kommentar hos deg. Vrangborden syr jeg til tøffelen for hånd(på innsiden).

 
Klokken 6/27/2012 , Blogger Anna Therese sa ...

Så søte og koselige tøfler du har laget :) Flink du :) Ønsker deg en fin kveld videre :)

 
Klokken 6/19/2013 , Blogger synnøve sa ...

Er det mulig å få oppskrift på disse? Synne_1988@hotmail.com

 
Klokken 6/19/2013 , Blogger synnøve sa ...

Er det mulig å få oppskrift på disse? Synne_1988@hotmail.com

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start