6/07/2012

 God kveld(eller natt)!
Jeg har strikket og heklet et lite pannebånd til minsten i huset,,,
Høstgarderoben i strikk vokser stadig:-)

 Inspirasjon til pannebåndet fant jeg på denne bloggen, men jeg har "designet" det selv ved bruk av eget mønster! Mitt første strikkeplagg laget ut fra  eget hode! Juhu!!!!

 Modellen min og eieren av pannebåndet sover søtt i sengen sin, så en vase fikk stå for modelljobbingen denne gangen. Men jeg skal få tatta noen bilder av eieren også. Håper bare det passer. Har gamblet litt;-)

Pannebådet er strikket i det deiligste garnet fra DROPS; Merino Extra Fine!
Og som alltid har jeg valgt treknapper som pynt på bremmen;-)

Ønsker deg en riktig god natt!

3 Kommentarer:

Klokken 6/07/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Kjempefin den var:)
Du er utrolig flinkis ♥

Ha en fin fin fredag:)

 
Klokken 6/08/2012 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Kjempefint pannebånd! Tenker lillegutt blir fin i det til høsten!

Ha en flott helg
Klem Janne Merethe

 
Klokken 6/08/2012 , Blogger Jatte sa ...

Åå, så fint pannebånd du har strikket! du har blitt superflink med håndarbeid altså, jeg er litt sjalu *ler*

Takk for SUPERFINE ord på slanke innlegget mitt♥ jeg fikk tårer i øynene faktisk, det varmer mer enn du aner med slike gode ord!!! takk takk!!!

Ha en fin helg -
Klem Jatte♥:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start