Nøstebarn......

6/16/2012

Nøstebarn......

 ......butikken på Sagene ble i dag lykkelige eiere av en liten bit av mine feriepenger;-)
Endelig fikk jeg besøkt butikken jeg har hatt lyst til så lenge! Og jeg fikk kjøpt akkuratt de plaggene jeg hadde planlagt. Faktisk har jeg planlagt å kjøpe dette helt siden lille G kom til verden, men siden prisene er litt stive, ville jeg vente til lille G kunne bruke klærne litt lenger!

 I tillegg til den ribbestrikkede ullbuksen, ullfleece jakken og dressen, fikk jeg kjøpt et par nye flasker med ull vaskemiddel og skyllemiddel. En slik flaske holdt til all ullvask i vinter.

Plaggene på bildet over er nå mine(eller lille G sine).
Jeg valgte nøytrale farger, da jeg vil at det skal brukes til begge kjønn. Hvem vet om neste baby blir gutt eller jente?
Venninen min, som jeg besøkte i dag, hadde bestemt seg for at hun ikke skulle shoppe noe i dag, men endte opp med akkuratt de samme plaggene som meg:-) Dress i lik farge, men hun valgte blå jakke og buksen i to forskjellige blåfarger og grå. Vi ender ofte opp med det samme, og har også samme barnevogn:-)
Dagen i Oslo var kjempekoslig. Trilletur fra Grunerløkka til Sagene og videre til Storo. Mange timer med lunsj på Egon og herlig trilletur langs Akerselva på vei hjem!

I morgen blir det lek og tur langs hav og skog her i nærmiljøet:-)
Ha en herlig lørdagskveld!

3 Kommentarer:

Klokken 6/16/2012 , Blogger Karina sa ...

Så mye fint du hadde kjøpt! Vi har samme bukse og har faktisk brukt den i 3 sesonger - kjempefornøyde!!

 
Klokken 6/16/2012 , Blogger Janne sa ...

Jeg og har den buksa, kjøpt på nett for noen år siden. Vasket mange ganger, og er like fin! Høres ut som om du, dere har hatt en fin dag! :))

 
Klokken 6/18/2012 , Blogger Anita Kristin sa ...

Så koselig blogg du har. Flotte klede, ser skikkelig behagelige ut for ein liten gutt. Veldig kjekt med Nøstebarn.
Følger deg videre.
Ha ei flott veke!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start