Sukkersøtt

6/15/2012

Sukkersøtt

 God fredag`s kveld! 
Her senket roen seg for et par timer siden, og jeg er klar for enda litt alenetid før jeg finner sengen! Deilig!
Jeg må vise frem mitt nye sukkersøte kaffeservise. Det ble kjøpt tidligere i dag, da jeg bare skulle hente pizza og kjøpe litt smågodt;-) Sånn kan det gå!


 Søte små kopper med vakre roser!
Selv elsker jeg store kopper og tar gjerne kaffen i en stor stor kopp. 

I morgen skal dagen tilbringes i Oslo, der jeg og lille G skal besøke en vennine og hennes lille sønn! 
Det er visst markedsdager i Karl Johan i morgen, så vi får se om vi kommer oss dit en tur. I tillegg skal jeg prøve å få til en tur til Nøstebarn butikken på Sagene for å handle inn noen høstklær(jeg er faktisk på høstgarderoben allerede, og har allerede handlet inn ulltøy. Det lønner seg å trå til på salg:-)).
Om lille G orker avslutter vi med et Ikea besøk. Jeg må ha flere oppbevaringsposer med vakum(vet ikke om de heter det). De er helt geniale til store dunjakker! 

Nå er det tilbake til pinnene;-)

3 Kommentarer:

Klokken 6/15/2012 , Blogger Jatte sa ...

Åååå så nydelig dette var♥ Hvor har du kjøpt dette?? :)

Nyt helgen -
♥Klem Jatte♥

 
Klokken 6/16/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Helt nydelig Gøril! Skikkelig sommerstemning. :)

 
Klokken 6/16/2012 , Blogger Gøril sa ...

Ja var det ikke? Jeg kjøpte det på Europris:-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start