En vegg full av ord

7/22/2012

En vegg full av ord

 I går var jeg ute en tur helt for meg selv! Deilig:-)
Jeg var blant annet innom Kremmerhuset, som hadde salg! Skilt med sitater til  25,- pr.stk kunne jeg ikke gå ifra... Jeg fikk en ide om å fylle en vegg på kjøkkenet med nettop disse skiltene...
Som tenkt, så gjort!

 Jeg har et skilt til som jeg vurderer å henge under disse tre. Et jeg kjøpte til mannen for 2 år siden, og som har en herlig tekst om familien. Vi får se hva det blir til....


 De to øverste skiltene er de jeg liker best. Det røde skiltet er jo så sant;-)


I morgen er det tilbake på jobb, og det skal bli helt greit! 
Ha en fin kveld!
 

1 Kommentarer:

Klokken 7/23/2012 , Blogger Janne sa ...

Å, så utrolig kult!
Fine skilta!!:))

Klem!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start