Green gate inspirert!

7/09/2012

Green gate inspirert!

 Tidligere i vår var det salg på DROPS Cotton Light garn, og jeg ble inspirert til å hekle et sommerteppe i ordentlig GREEN GATE farger......

 Et blandingsgarn i bomull og polyester...
Herlige farger!

Jeg startet så godt og regnet med å ha et sommerteppe til lille G i  vogna... Men plutselig stoppet det litt opp, da jeg fant nye prosjekter...
Hekling er uansett noe jeg gjør innimellom andre arbeid, men nå tror jeg at heklenåla må frem igjen. Kansje blir det noen fine dager etterhvert, og kansje er teppet ferdig til da???
Man kan jo håpe;-)
Ha en fin mandag!

2 Kommentarer:

Klokken 7/09/2012 , Blogger Jatte sa ...

Veldig skjønne farger sammen :)
Gleder meg til og se det ferdig!

Ha en herlig uke,
klemmer fra Jatte!

 
Klokken 7/09/2012 , Blogger Janne sa ...

Så flink du er Gøril, blir ikke reint lite imponert over hva du får til:))
Om du liker GreenGate, så følg med på bloggen min utover uka... ;)

Klem!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start