Min Oslo Anorakk

7/20/2012

Min Oslo Anorakk

 Da var den endelig ferdig: Min FØRSTE Oslo Anorakk! Jeg må utheve første for dette blir helt klart ikke den siste;-) 
Som så mange andre måtte jeg bare strikke denne, og jeg er så fornøyd med resultatet. Utrolig lekkert design på denne!

 Lille G måtte selvfølgelig prøve den, men foråpentligvis skal den ikke brukes før om et par måneder! Litt mer sommer må vi ha!

Lille G er av den utforskende typen som helst vil leke med alt annet enn leker... Her utforskes det i kjøkkenskapet på hytta....
 
Oslo Anorakken har jeg strikket i Nepal fra DROPS på pinne nr 5.
Min erfaring etter denne, er at jeg strikker stramt, så på neste går jeg opp til 5,5 på pinnene!


 Lille gullet:-)

 Tomme brusflasker er jo en leke i seg selv....
Smake, skru, bære... Ja hva er det man ikke kan gjøre med denne?

 
Nok en gang ble det tre knapper. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bruke noen kule knapper i keramikk med bilde av en traktor på..... Men jeg hadde bare en, og fikk ikke tak i flere....
Jeg har også strikket en ullbukse i samme farge, men den ble noen nummer for stor.... Men et lite ullager er kjekt å ha:-)

9 Kommentarer:

Klokken 7/20/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så fin den var:)
Herlige farger ♥

 
Klokken 7/20/2012 , Blogger Gøril sa ...

Takk:-)

 
Klokken 7/20/2012 , Blogger Kristin sa ...

Kjempeflotte farger! Og kjekt å lese at andre prøver andre garn også, så skal prøve å huske på at Nepal funker godt til denne :)

 
Klokken 7/20/2012 , Blogger Gøril sa ...

Det fungerer veldig bra. Nesten helt lik strikkedasthet!

 
Klokken 7/22/2012 , Blogger Kaoskontroll sa ...

Den var kjempefint!! Nydelige farger og nydelig gutt!! :)

 
Klokken 7/26/2012 , Blogger .:. Christine .:. sa ...

Denne var helt nydelig på en nydelig liten gutt:-)

 
Klokken 1/15/2013 , Blogger Sandra Kristine sa ...

Åh så nydelig genser!! :) Fikk den opp da jeg søkte på oslo-anorakken, og falt pladask for denne! Kan jeg spørre hvilken gråfarge du brukte? :) Er den vanskelig å montere?

 
Klokken 1/21/2013 , Blogger Anette`s boble sa ...

ååh...oslo-anorakken er såååå fin, og helt nydelig i blå, har lyst til å strikke den selv , Men burde vel først bli ferdig med mine to pågående prosjekter, har en tenden til å begynne på for mye, for så å avslutte veldig lite.... :) Har ett lite spørsmål: hva slags bilderedigeringsprogram bruker du? Liker så godt skriften du har på bildene dine .
Klem fra Anette

 
Klokken 3/13/2013 , Blogger FruBoger sa ...

Hvor mye garn brukte du på stripene? Tenkte å kopiere deg litt:)
Var delikat med striper istedet for ensfarget.
I str 2år, ca 200g hf og 100 hvott, 50 brunt og ekstra 50 som hf??

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start