Myk sommershorts

7/21/2012

Myk sommershorts

 Nok et strikkeplagg er ferdig, og for første gang har jeg strikket klesplagg med bomulls garn!
Denne har jeg kalt "Garbriel`s myke sommershorts" og jeg har desiget den selv:-)
Når jeg først fikk prøvd shortsen, viste det seg at den var litt lengere enn jeg hadde tenkt. En capri bukse!

 Jeg syntes jo selvfølgelig lille G ble supersøt med denne på, mens mannen`s reaksjon var: "Han ser ut som et barn på 70 - tallet"......
Ja ja... Ulik smak:-)

 Garnet som er brukt er Cotton Light fra DROPS, og jeg har brukt pinne nr 4.5 og 5.0
Syntes den lyseblå fargen med de enkle hvite stripene innimellom ble veldig fint!

 Nå sitter jeg med kaffe kopp nummer 4 for dagen og gjør alt jeg kan for å holde øynene oppe. Dagen startet allerede klokken 05:40, og når jeg ikke var i seng før 01:15 sier det seg selv at det blir en tøff dag:-/ Men det er min egen feil.. Jeg er altfor glad i å være oppe på kvelden og natta!!!

Sola skinner i dag... 
Kanskje blir det en tur på stranda?

Ha en kjempefin lørdag!

3 Kommentarer:

Klokken 7/21/2012 , Blogger Bustenellik sa ...

For en utrolig nydelig shorts! Så flink og kreativ du er :-)

Her er det fantastisk vær i dag, men i stedet for å dra på stranda er det ripsplukking i hagen... Man blir vel brun der også? :-)

Ha en fin dag!

 
Klokken 7/21/2012 , Blogger Janne sa ...

Ååå.... denne var skikkelig fin, Gøril! :) Du er så flink! Blir så inspirert av deg, jeg:)

Håper vi treffes snart igjen, lenge siden!:)
Klem!

 
Klokken 7/22/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Denne var nydelig! Herlige farger!

God søndag :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start