Oslo anorakk nummer 2

7/30/2012

Oslo anorakk nummer 2

 Da var den klar: Oslo anorakk nummer 2! 
Den første kan du se her

Bildet er tatt i dag tidlig ute på terassen. Lille G titter nysgjerrig ut av porten;-)

 For en gang skyld har jeg brukt noe annet enn treknapper. Grønne froskeknapper faktisk:-) Nesten litt stolt over meg selv. At jeg klarte å motstå fristelsen å sy i treknapper:-)

Lille G er virkelig klar for høsten - I hvertfall når det gjelder ull lageret!

Håper du har en fin kveld!

6 Kommentarer:

Klokken 7/30/2012 , Blogger Janne sa ...

Jeg er så imponert Gøril...du er så fliiiiink!!!
Hvor blir det av nettbutikken??;)

Så fine bilder av nydelig gutt, nå må vi treffes snart! Lunsj en lørdag/søndag med barselgjengen??:)

Klem!

 
Klokken 7/30/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Herlig!!
Så utrolig flink du er:)
Skjønn farge og morsomme knapper ♥

 
Klokken 7/31/2012 , Blogger Lill Nohr sa ...

Så skjønn!! Du er så flink:) Flott blogg du har,deg vil jeg gjerne følge!Du er velkommen til og ta en titt hos meg;)Klem lille meg

 
Klokken 8/01/2012 , Blogger Siri sa ...

Det var en fin fargekombinasjon. Og morsommeknapper:) Kjenner til den med å velge treknapper ofte.

 
Klokken 8/01/2012 , Blogger Frihet sa ...

Så fin genser!! Herlig farge!

 
Klokken 8/10/2012 , Blogger Kristina Haugbjørg sa ...

Strikker du på bestilling? Hvis du gjør så send meg gjerne en mail : haugbjorg@hotmail.com :) Alldeles nydelig!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start