Deilig i blått!

8/09/2012

Deilig i blått!

 Et sjal er ferdig strikket, og denne gangen i deilig blått!
Jeg begynner nesten å glede mg til høsten og til å kunne surre gode og varme ullplagg rundt meg!

 Etter at sjalet var ferdig strikket, var det heklekroken sin tur. Ulikt garn og ulike metoder gir en fin effekt!

 Mine egne merkelapper er på: Gøril`s Kreativiteter!

Enda et sjal er nesten ferdig. Jeg mangler bare å gjøre ferdig heklekanten, og når den er ferdig blir det nok vist frem her:-)

Håper du har en herlig kveld!

3 Kommentarer:

Klokken 8/09/2012 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Kjempefint sjal! Du er så flink! Takk for herlig inspirasjon
God kveld
Klem Janne Merethe

 
Klokken 8/09/2012 , Blogger Janne sa ...

Lekkert, Gøril!
Flinka:)

 
Klokken 8/10/2012 , Blogger Siri sa ...

Her fikk jeg inspirasjon til å gjøre mer ut av kanten neste gang jeg strikker et slikt sjal. Gjorde en enkel kant sist, men har også lyst til å prøve 2 farger.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start