Lunt og godt

8/03/2012

Lunt og godt

 Hei og god fredags kveld:-)
Nok en uke er over og en hel fri helg står foran oss. Deilig!

For noen dager siden lærte jeg meg å hekle blomster(som vist på bildet over), og da fant jeg ut at jeg måtte prøve å hekle meg et sjal som jeg kunne pynte med disse små blomstene...
Som tenkt: så gjort:-)

 Sjalet/skjerfet er heklet med luftmasker og fastmasker i en helt nydelig lavendel farge!
Blomstene er heklet i beige alpaca garn, varmt og mykt!

 I midten av hver blomst har jeg sydd på en liten perleknapp. Den gjorde virkelig den store forskjellen!

Gleder meg(utrolig nok) til litt friskere høstluft når alle skjerf og sjal kan tas i bruk igjen!
Jeg er absolutt et høstmenneske! Mørke kvelder med masse tente levende lys, strikkejakker, skjerf, vanter og lue!

Skjerfet/sjalet i sin helhet...

Nå er det snart håndball på tv: Heia Norge!

2 Kommentarer:

Klokken 8/03/2012 , Blogger Jatte sa ...

NYDELIG sjal.. har prøvd meg på slikt før, men får det ikke til :/ så nå strikker jeg babyteppe til en liten tass som kommer snart (venninnen min sin) :)

Ha en fin helg,
Klemmer

 
Klokken 8/03/2012 , Blogger Janne sa ...

Nydelig, Gøril:))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start