Med lua på snei...

8/04/2012

Med lua på snei...

 ......prøver lille G sin nye lue! En spisslue som har hals og lue i ett! Jeg elsker denne luen, han derimot, er ikke helt enig;-) Tror vi snart må begynne med luetilvenning. Hver gang jeg tar noe på hodet hans, river han det av!

Denne luen er strikket med dobbel baby ull garn. Herlig og mykt, uten å klø.
Marineblå farge, som snart kommer til å få en genser å matche. Jeg har nemlig hoppet i det, og har startet på min aller første Marius genser. Mønster strikk har jeg aldri gjort før, så dette blir spennende!

Dagen i dag har bydd på smaken av sommer, med sol og gode temperatuerer. Vi har vært utendørs i hele dag, og det har vært godt! Nå er det kveldskos med vin og middag:-)
Ha en fin kveld!

2 Kommentarer:

Klokken 8/04/2012 , Blogger Janne sa ...

hahaha, så herlig bildet, det siste der:))

Fin lue!
Klem:)

 
Klokken 8/06/2012 , Blogger Katrine sa ...

Det var en kjempe fin lue, veldig praktisk med en god og varm hals. Kan jeg spørre om oppskriften?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start