Monstersett og høstens ullager

8/16/2012

Monstersett og høstens ullager

 God kveld!
Nok en deilig solskinnsdag er over, og jeg sitter i sofaen og slapper av.
Tenkte jeg skulle vise frem monstersettet jeg har strikket til lille G. Det er en stund siden dette var ferdig, men ble ikke helt fornøyd med jakka, så kviet meg litt for å vise den frem;-)
Monsterbuksa kan du lese mer om her
 Både bukse og jakke er strikket i Merino Extra fine fra DROPS. Det mykeste ullgarnet som finnes tror jeg! Helt herlig å ha på!
Alt jeg strikker til lille G nå er i str 2 år slik at det holder en stund. Denne jakka var nesten litt stor, men den kan nok brukes alikevel.

 Bakpå ha jeg prøvd å sy på et lite monster:-)

Jeg fant ut at jeg skulle se over ullageret jeg har strikket til lille G, og her er en liten oversikt:
 Gensere, jakke, bukser, dresser, tøfler, og luer!

 Flere ullbukser må det bli etterhvert!

 Herlige luer!

 Jeg har begynt på Oslo Anorakk nummer 3, og etter den tror jeg det er nok med anorakker for i år:-) I tillegg til den holder jeg på med en Marius genser, 2 sjal og jeg har store planer om å strikke en Dorthe Skappel genser til meg selv!
Mannen og jeg skal ha luer, lille G noen halser, og jeg MÅ lære meg å strikke ullsokker!!!!

Denne herlige Fana kofta skulle jeg ønske det var jeg som hadde strikket. Men det er arvestykke. Mannen hadde denne da han var liten, og jeg mener det var hans farmor som hadde strikket den. Den gleder jeg meg til å ta i bruk! Det finnes også lue som hører til, men den er litt stor enda! 

Ønsker deg en god kveld videre!!!

6 Kommentarer:

Klokken 8/16/2012 , Blogger Monstermønster sa ...

Så mye flott han har i garderoben! Nydelige farger sammen!

Likte godt stjernene du hadde pyntet med, et godt tips.

 
Klokken 8/16/2012 , Blogger Beate sa ...

Så flotte ting! Enig med monstermønster både om fargene og stjerna!

 
Klokken 8/18/2012 , Blogger Jatte sa ...

Jeg er imponert :) superfine strikkerier Gøril!:) Må være artig med en liten tass og strikke til.. selv skal jeg strikke genser til bikkja snart - hehe :)

Ha en fin Søndag -
Jatte-klem

 
Klokken 8/28/2012 , Blogger Rosehagen sa ...

For en lekker produksjon;)
Du er utrolig flittig og strikker nydelige plagg.

Ønsker deg en fortsatt fin uke;)

Klem fra Ann-M.

 
Klokken 8/28/2012 , Blogger Veronika Døli sa ...

WOW så flink du er.. Kunne virkelig ønske jeg kunne strikke så masse fint til mine barn! Det er SÅ deilig og ikke minst fint med hjemmestrikkede klær. Og om vinteren er ulltøyet helt supert!

Ha fortsatt en fin uke :)

 
Klokken 9/14/2012 , Blogger Kristin sa ...

Kikker gjennom blogger din, og så mye fint du lager!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start