Nytt bloggnavn

8/06/2012

Nytt bloggnavn


Ja det måtte kanskje komme? :-)
Det er jo mer strikking enn interiør på denne bloggen om dagen, og jeg er redd det kommer til å forbli sånn. Jeg er fortsatt opptatt av interiør, men det blir stadig mindere forandringer her i hjemmet, og derfor lite å blogge om. Av og til kommer det nok litt om dette temaet også, men jeg slapper mer av ved å ha et navn på bloggen som jeg føler hører til det jeg skriver om.
Adressen hvittimitthjem.com forblir den samme enn så lenge!
Jeg har også min hobbyblogg: Gøril`s kreativiteteter, men den handler om papirhobby, og jeg ønsker ikke å blande inn garn og strikking i den. 
Gøril`s Kreatitivteter kommer snart i bruk i forbindelse med en annen blogg:-) Følg med!

5 Kommentarer:

Klokken 8/06/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Ja jeg skjønner at du byttet navn siden det er strikking du driver med nå. Spennende med flere prosjekter! Har du altså tre blogger? :)

 
Klokken 8/06/2012 , Blogger Janne sa ...

Ja, den ser jeg:)) Nesten ventet på det;) Blir spennende og se, og jeg skal følge med:) Ja! Vinkveld!!!:)))

 
Klokken 8/06/2012 , Blogger Gøril sa ...

Tre blogger har jeg allerede:-) Men det kommer en ny etterhvert:-)

 
Klokken 8/06/2012 , Blogger Jatte sa ...

Jammen har du blitt skikkelig bitt av strikkebassilen! men gud så moro det er også :) kjenner min strikkelyst er mer på vei tilbake nå som vi går mot høst også.. men har litt mye prosjekter i hjemmet, så blir litt småprosjekter bare :)

Bli gjerne med på give away inne hos meg om du ikke allerede har deltatt!

Ha en fin Tirsdag,
Klemmer fra Jatte♥

 
Klokken 8/07/2012 , Blogger touchofvanilla sa ...

For en nydelig blogg du har! Og så mye fint du strikker!
Har lagt meg til som følger, sånn at jeg finner veien inn hit igjen:)

Ha en herlig dag!!:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start