En liten vest til 40 kroner!

9/13/2012

En liten vest til 40 kroner!

 Jeg elsker oppskriften på ullundertrøye fra Nøstebarn. Dette er 4. jeg strikker av denne typen, og flere skal det bli! Jeg bruker det som vest utenpå body til jeans, eller over ullundertøy(som det blir mye av til vinteren).

Denne vesten har jeg strikket i Labbetuss garn fra Europris, og vesten kom på den nette sum av 40,- kroner, inkludert knapper! 2 kvelder med strikking og den er ferdig! Superrask.

 Perlemor knapper i lyseblått!

 Modell og eier er selvfølgelig lille G! I dag var flaska i veien, men et lite intrykk av hvordan vesten er på får man allikevel!

Nå er det tilbake til den utrolig kjedlige Skappel - genseren! Gleder meg til den er ferdig, for mer kjedelig strikking skal man lete lenge etter!

4 Kommentarer:

Klokken 9/13/2012 , Blogger Jatte sa ...

Superfin!:)

Ha en fin natt,
Klemmer fra Jatte:)

 
Klokken 9/14/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Helt nydelig!! :)

 
Klokken 9/15/2012 , Blogger liljasandra sa ...

Den var kjempefin!! Så flink du er :)

Klem

 
Klokken 9/15/2012 , Blogger Beate sa ...

Enig med deg, disse vestene er supre!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start