It`s done!

9/17/2012

It`s done!

 Hei!
Nok en dag med sykdom på meg... Tett øre som lekker blod, svimmelhet, hode,- og halsvondt har holdt meg hjemme fra jobb i dag.... Hadde håpet på å komme meg til i morgen, men akuratt nå er det ingenting som tyder på det! Men nok om det!

Vesten jeg viste halvferdig frem i går er nå ferdig!
Nå mangler den bare eieren sin. Gleder meg til han kommer hjem fra barnehagen. Akuratt nå er savnet stort!
 
 Restegarnet tok ikke slutt. Jeg har fanktisk ganske mye igjen! Hmmm.. Hva skal jeg gjøre med det? En lue kanskje?

Som du ser ble det treknapper denne gangen. Disse har jeg hatt siden i sommer, og jeg har bare ventet på å finne det riktige plagget å sette de på!

Nei, nå er det hviletid!
Ha en fin kveld!

2 Kommentarer:

Klokken 9/17/2012 , Blogger Beate sa ...

Stakkars deg, det høres virkelig ikke godt ut!!

Vesten ble kjempe flott!

 
Klokken 9/17/2012 , Blogger Lillekatt sa ...

Au, det hørtes ikke bra ut!!

Men OI, så flink du er!! Kjempefin vest :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start