Lue til meg....

9/09/2012

Lue til meg....

...ble lue til mannen:-( 
Jeg har strikket lue til meg selv, men la opp for mange masker, så den ble akuratt litt stor. Da passet det jo fint at mannen er noen cm større rundt hodet enn meg.
Men jeg må ha en til meg selv også. Denne er strikket i garn som er blanding av bomull og ull, og utrolig myk og god å ha på hodet. Helt klø fri, og det er et must når det gjelder hodeplagg!!!!
For meg som jobber mye ute, er dette et godt plagg å ha fremover.
 
 Ja, så har jeg blitt brunette da! Wæææææ....
Veldig uvant! Har vært helt lys veldig veldig lenge. Men jeg tror jeg skal klare å venne meg til den nye fargen! Forandring fryder!

Over til redigering: Jeg elsker å redigere bilder, men det er noen ganger man ser syk ut om man redigerer litt for mye. Som bildet under:-)
Etter jeg har svingt vaskekosten et par runder i huset skal vi avgårde i 60 - års bursdag til svigermor. Ferdig middag og kaffe og kaker:-) Mmmmm..

Ha en fin søndag!

10 Kommentarer:

Klokken 9/09/2012 , Blogger Tove - a norwegian knitting lady sa ...

Hei så fin lue! Enkelt, men likevel veldig effektfullt mønster! Flaks for mannen da at du hadde feilet litt på opplegget!

 
Klokken 9/09/2012 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Ja den er utrolig fin selv om den er enkel. Strikket en til lille og sydde på en jeans stjerne og treknapp. Det ble utrolig effektfullt. Denne som egentlig skulle være til meg selv, skulle hatt en heklet blomst på... Men det vil nok ikke mannen ha:-)

 
Klokken 9/09/2012 , Blogger Lill Nohr sa ...

Kjempefin! Enkel og herlig farge:))Ha en fin søndag. klem lille meg

 
Klokken 9/09/2012 , Blogger AlottesVerden sa ...

Kjempefin lue...godt å ha utover høst/vintern den..
Og du kledde jo sååå godt å ha brunt hår:)

Ha en fin søndag:)
Ann-Charlotte

 
Klokken 9/09/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Så tøff! Jeg liker luer som er strikket på denne måten - rett og slett stilig :)

Takk for varm klem hos meg - de varmer.
God søndag!

 
Klokken 9/09/2012 , Blogger Janne sa ...

Så fin denne var!
...og du ble fin som brunette, og!:)

Klem:))

 
Klokken 9/10/2012 , Blogger touchofvanilla sa ...

Så utfolig fin den var i voksenstr:) Tror jeg må strikke meg en jeg også:) Ha en herlig dag:)

 
Klokken 9/11/2012 , Blogger Jatte sa ...

Knalltøff lue da, kan tenke meg mannen ble fornøyd med at den passet han jeg ;)

Ha en fin Onsdag søte du,
Klemmer fra Jatte!

 
Klokken 9/13/2012 , Blogger SOL sa ...

Hei....
Har det vert mulig å fått oppskrift på ullbuksa (eller mønster nr ) du strikket til oslo anorakken
Harr strikket anorakken og har veldig lyst til å strikket bukse til :))

 
Klokken 9/15/2012 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Hei Sol. Jeg kom desverre ikke inn på bloggen din, så håper du titter tilbake hit for svar. Buksen jeg strikket til Oslo anorakken er etter denne oppskriften: http://minenterprise.blogspot.no/2010/02/monsterbukse-oppskrift.html
Jeg hoppet over monsteransiktet og lagde mine egne striper!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start