Lyng og Verdi

9/07/2012

Lyng og Verdi

 Endelig fredag!
Lyng har for lengst funnet veien inn på bordene hos meg. Det er så koslig med lyng når det er høst!
Jeg er så heldig å ha skogen som nærmeste nabo, og straks skal jeg ut å plukke litt lyng til å ha ved inngangspartiet:-)

I dag var jeg ferdig klokken 13:30 på jobb. Det er tidlig det! Før jeg hentet lille G tok jeg en tur innom garnbutikken, for nå var det lenge siden! Jeg skulle bare titte;-) Og da jeg kom inn i butikken og ble spurt om jeg så etter garn til Dorthe genseren sa jeg helt klart nei!
Men så så jeg det store Verdi nøstet fra DROPS som jeg har lest så mye om på nettet og jeg ble så fasinert! Jeg har aldri før sett så stort garnnøste!!!!
Og et slikt nøste holder til en Dorthe genser! Med orginal garnet kommer genseren på ca 800,- kroner og det myyyye mer enn jeg er villig til å bruke på en genser! Men når jeg kan kjøpe et nøste til 160,- kroner og det holder til en hel genser, ja da er det ikke noe å lure på. Så jeg gikk ut av butikken med garn til Dorthe genser. Akuratt det jeg ikke skulle!
 
Helgen skal igjen brukes til tid med venner og familie. Helgene går så fort, og jeg  opplever at alle helger er fullt opp med planer. Det er jo litt godt det også!

Ha en strålende fredagskveld!

1 Kommentarer:

Klokken 9/07/2012 , Blogger Lill Nohr sa ...

Elsker de fargene! Fine bilder:) Skulle ønske jeg tok meg tid til og strikke:))KLem lille meg

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start