Mini Skappel og en liten sniktitt

9/05/2012

Mini Skappel og en liten sniktitt

 God kveld:-)
I sofaen med pc og ny lue på strikkepinnene sitter jeg og slapper av! Deilig...
Lille G har fått en ny genser - den populære skappel genseren!
En helt enkel genser som har blitt superpopulær!

Den lille modellen min nektet å stille opp foran kamera med genser i dag, så da blir det bilder uten eieren av genseren i dag...

 Jeg har strikket genseren i dobbel Alpha fra Europris. Deilig og godt garn. Pinnenr 6, og noe reduserte masker på armene... Jeg har også laget den litt kortere siden den skal sitte på en gutt.

 En liten personlig detalj i form av en stjerne(det skulle det være. Ser mer ut som en sjøstjerne;-)
Jeansstjerner har nesten blitt mitt varemerke... De er jo veldig dekorative!


 Jeg og symaskinen er ikke gode venner, men vi skal bli bedre kjent etterhvert! Da blir kanskje alle stjerner stjerner, og ikke sjøstjerner.

 Jeg har strikket en skappelgenser til meg selv også, men den holder jeg for meg selv:-)

Så kommer det en liten sniktitt:
Endelig har jeg begynt å jobbe med min lille nettbutikk.... Jeg har ikke noen varer klare enda, men bloggen begynner å ta litt form... Her kan du få en liten smakebit: www.gorilskreativiteter.blogspot.com

Butikken har fått navnet:
Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet....

Etterhvert kommer det også produkter i butikken. Håper du vil følge med!

Klem fra meg

3 Kommentarer:

Klokken 9/05/2012 , Blogger Janne sa ...

Så spennende, gleder meg til å se:)
Den teksten har jeg og på min nettbutikk, fin den!;)

Så fin genser til lillemann!
Klem:)

 
Klokken 9/07/2012 , Blogger Eli Kristin sa ...

Genialt! Me like :) Jeg har en mini-Skappel på pinnene selv til yngste snuppa mi, men denne gutteversjonen var knall! jeg elsker også stjerner, men jeg klarer ikke det der. Prøvde å "pimpe" ei heklet veske med stjerner, resultatet ble ikke så bra *rødme*. Ikke kan jeg sy for hånd og ikke har jeg symaskin, så det er dårlig stelt sånn sett her, thi-hi!

Frisk og fin blåtone og stjernen m/knapp var artig. Personlig look! Sjalet over her? Berre lekkert, flink og flittig du! :D

God helg!

 
Klokken 9/07/2012 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Et lite tips når man ikke er så god på å sy: Kjøp strykelapper i jeansstoff, klipp ut og stryk på. Det har jeg gjort ved noen anledninger.
Takk for hyggelig kommentar!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start