Nøstebarndress på sin første luftetur:-)

9/30/2012

Nøstebarndress på sin første luftetur:-)

 Hei og hopp!
Nok en helg er snart over og vi avsluttet denne helgen med en herlig dag på vakre Alby!
Nøstebarndressen jeg strikket i våres har hatt sin første luftetur denne høsten! 

 Lille G er tilbake etter å ha tatt seg en løpetur laaaaaangt nedover jordet:-)


 Skog, gårdsdyr(griser, hester, kaniner), kafe, strand og hav: Alt dette kan Alby tilby! 

 En kald pølse smakte godt:-)

Smake smake;-)

Nå er det straks Varg Veum. Gleder meg!
Ser du på det?

2 Kommentarer:

Klokken 9/30/2012 , Blogger Dianas lille boble sa ...

Den var jo bare knallfin! Såg kjempe god ut. Skulle ønska eg kunne strikka! Kjekt å sjå t deg. Blir altfor lite m meg etter bloggen min blei ødelagt :( men her e eg tbake m ny. :)
Ha ei fin veka!
Klems Diana.

 
Klokken 9/30/2012 , Blogger Heidi Mikalsen Nymann sa ...

Kjempefin!! Så hyggelig når noe man strikker endelig passer da. Hva slags garn har du brukt?

Heidi
(blogger på egent domene som jeg desverre ikke kan linke til under så her er den wool-rocks.com)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start