Ny Oslo anorakk

9/01/2012

Ny Oslo anorakk

 God kveld!
Nå er det lenge siden det har vært tegn til liv på denne bloggen, så nå er det virkelig på tide med et lite livstegn!
Den siste uken har jeg vært utrolig sliten, og kroppen har vært helt ute av spill. Derfor sitter jeg godt plantet i sofaen akuratt nå, fremfor å være på fest som jeg egentlig skulle. Mannen har tatt turen alikevel, så her blir det litt deilig alenetid.

 Jeg har en ny Oslo anorakk å vise frem. Jeg blir ikke lei av disse!! Nå har jeg egentlig sagt stopp. 3 stykker får holde for denne høsten og vinteren, men jeg tok meg allerede i å planlegge en ny mens jeg holdt på med denne:-)

 Modellen var ikke så villig i dag, så gode bilder av oslo anorakken på fikk jeg ikke til. Men jeg deler allikvel de jeg fikk!
Lille G fikk ny leke i dag som dere ser. i tillegg til denne ble det et leketelt! Det var nok kansje det som tok oppmerksomheten mens mor prøvde å få tatt bilde:-) Å løpe inn og ut av teltet var jo kjempegøy! Jeg hadde kansje sett for meg at det skulle være gøy å GÅ ut og inn, kanskje legge inn noen puter med mer. Men den gang ei!!!

 En egen vri på denne med ekstra spiss og lang hette. Vet ikke helt hva jeg syntes:-/

 Oslo anorakken er strikket i Odin fra Viking Mørk brun og multifarget.
Jeg hadde akuratt litt for lite mørk brun og måtte bruke det multifargede garnet på toppen av hetta! 

1 sekunds pause før duracell kaninen er igang igjen!

Nå skal det smågodt på bordet, og jeg skal se hodejegerne etterhvert!
Ønsker deg en god kveld!

9 Kommentarer:

Klokken 9/01/2012 , Blogger Jatte sa ...

Ååå så fin! Ble jo stilig med det multifargede garnet på hetta da :)

God bedring til deg,
klemmer fra Jatte!

 
Klokken 9/02/2012 , Blogger AlottesVerden sa ...

Herlig genser i nydelige farger
God bedring:)

Ha en fin søndag
Ann-Charlotte

 
Klokken 9/02/2012 , Blogger Janne sa ...

Du er så flink! :))

Ja, erteposer er festlige:) Har tenkt tanken, men må bli ferdig med mine nuværende prosjekter først! Takk for tips:)) Men du, om du vil ha slike, kan jeg sikkert sy til deg, da;))

Klem! Håper formen er blitt bedre??:)

 
Klokken 9/02/2012 , Blogger Gøril sa ...

Ja jeg vil ha!!!!

 
Klokken 9/03/2012 , Blogger Myntebo sa ...

Denne var kjempe fin! Nå fikk jeg lyst til å strikke oslo-anorakk! Kan jeg spørre hvor mye garn som gikk med og hvilken størrelse du strikket den i?

 
Klokken 9/03/2012 , Blogger Gøril sa ...

Så morro å inspirere andre:-) Jeg har strikket str 1-2 år. Jeg brukte litt over ett nøste med det multifargede garnet, og to hele nøster av det brune. Jeg manglet akuratt litt brunt på toppen av hetta, men det var fordi jeg hadde "sølt" bort litt av garnet før jeg begynte.... Så to nøster hadde holdt!

 
Klokken 9/05/2012 , Blogger Karina sa ...

Like flott som alltid! Heldig gutt som har en så flink strikke-mamma!
Jeg lurer på om du brukte oppskrift til det hekle-sjalet du har i header'en din? Isåfall hvor kan jeg finne den??
Klem Karina

 
Klokken 9/07/2012 , Blogger Eli Kristin sa ...

Så flott den ble!! Herlig plagg og flotte farger til lille gullet. Han der skal ikke fryse i vinter med så mange supre, gøye plagg laget av superflink strikkemamma. Jeg noterer meg Odin-garnet, dette ble så flott atte og herlige knapper til som matchet flott! :)

 
Klokken 10/06/2012 , Blogger Precious Home sa ...

Å denne var kjempefin! Lager du på bestilling?

Ha en fin kveld!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start